Tillgängliga konsulter inom administration på hel och deltid!

Behöver ditt företag hyra eller rekrytera en ny medarbetare? Här nedan kan du läsa om 6 av våra konsulter som blir lediga inom kort.
Du kan också kontakta oss och berätta om just dina specifika bemanningsbehov så presenterar vi fler lämpliga kandidater.

 

Arnold – Orderadministratör

Arbetat som konsult på tre olika internationella bolag med ordermottagning och administration. Arbetsuppgifterna har främst inneburit att registrera order, svara på produktförfrågningar och leveranstider från företagskunder via telefon och mail. Annat som ingått har varit att genomföra saldoöversikt och daglig inventering, skapat kreditnotor, garantiärenden samt callbacks. Regelbunden kommunikation med samarbetspartners, transportbolag samt olika lager runt om i Europa. Andra interna kontaktytor har varit avdelningar inom företagen såsom logistik och finansavdelning och säljare. Systemvana främst i affärssystemet SAP och Lotus Notes, Excel. Mycket goda kunskaper i engelska, i tal och skrift.

För mer info ring: 08-545 28 300 eller maila info (at) avanzera.se

Gina – Kontrakt och reklamationsadministratör

13 års erfarenhet av administration, främst gällande hantering och granskning av kundavtal. Exempel på avtal har varit köpeavtal, serviceavtal, leasingavtal, hyresavtal, samt driftavtal. Fakturering för dessa avtal har också ingått och att supportera säljorganisationen. Har även ansvarat för avtalsuppsägningar, uträkning av lösen, årsavräkningar, avtalsförlängningar samt beställning av reservdelar. Erfarenhet från grunden till uppbyggnad av reklamationsavdelningen i en försäljningsorganisation. Van att hantera stora mängder data i Excel. Medverkat i implementeringen av SAP samt erfarenhet från Movex, AS400, Oracle samt Visma. Goda kunskaper i engelska, tal och skrift.

För mer info ring: 08-545 28 300 eller maila info (at) avanzera.se

Karin – Administratör, koordinator

Med över 20 slutförda konsultuppdrag i roller som projekt- och utbildningsadministratör, säljkoordinator, handläggare m.m. Uppdragen har anlitats av både små och stora företag, internationella koncerner samt inom kommun, statliga bolag och fackförbund. Gedigen kunskap inom projekt- och personaladministration, framtagande av informationsmaterial, utformning av interna webbsidor, utredningsarbete, rapportering samt dokumenthantering av stora mängder information. Erfarenhet från att hålla utbildningar. Platina, EPiServer CMS6, e.Fact, Projectplace, FileNet, Visma Business, Oracle BI Analytics. Goda kunskaper i engelska, tal och skrift.

För mer info ring: 08-545 28 300 eller maila info (at) avanzera.se

Martina – Kundtjänst, administratör

Har i över 15 års arbetat med service och kundsupport gentemot såväl privatpersoner som företag verksamma b.la inom IT och finans. Kommer senast från en roll som kundtjänstmedarbetare på ett rikstäckande bolag. Arbetsuppgifterna i denna roll har b.la bestått av kreditfrågor och hantering av kunders kortfakturor via telefon och mail.  Även tidigare erfarenhet från registrering av ärenden i databas, utskick av reklam och svara på frågor om leveranstider. Kundansvar har också ingått genom att fungera som en länk mellan produktion och kund. Systemvana och kunnig i Office-paketet, Word och Excel samt goda kunskaper i engelska, i tal och skrift.

För mer info ring: 08-545 28 300 eller maila info (at) avanzera.se

Ingela – Office Manager, Excecutive Assistant

Arbetat med service, koordinering och administration i över 15 år. Rollerna har sträckt sig över flera områden såsom; ansvar för kunddatabaser, ansvar för kontorslokal, kontorsinköp, larm, arbetsmiljö, att anordna events och andra sammankomster på företaget, flyttprojekt samt personalansvar för receptionist. Nu senast i ett internationellt bolag inom snabbrörliga konsumentvaror. Det har även ingått ekonomirelaterade uppgifter såsom leverantörsreskontra, fakturering, hantering av reseräkningar samt viss lönehantering. Stöttat chefer och ledningsgrupp med diverse administrativa uppgifter och bokningar. Stor erfarenhet av Officepaketet samt ett flertal affärssystem som t. ex SAP – ERP Production System. Goda kunskaper i engelska, tal och skrift.

För mer info ring: 08-545 28 300 eller maila info (at) avanzera.se

Eveli – HR assistent, Excecutive Assistant

9 års erfarenhet av administrativa och assisterande roller nu senast som chefsassistent på ett av de större riskkapitalbolagen. Innan dess som Excecutive Assistant i en välkänd restaurangkoncern och i en tidigare roll även som assistent till en avdelningschef på ett försäkringsbolag. Haft huvudansvar för att arrangera stora möten och konferenser, både lokala och internationella. Redovisat reseräkningar, arrangerat resor samt ansvarat för kalendrar. Viss personaladministration och rekrytering samt utbildning av personal i e-arkiveringssystem och koordinering kring ett digitaliseringsprojekt. Utöver Office-programmen och Lotus Notes, även erfarenhet av tid- och lönesystemet Caspeco, utlägg- och fakturahanteringssystemet SAP Concur Expense samt diverse kundregister. Universitetsstudier i beteendevetenskap. Mycket goda kunskaper i engelska och estniska, tal och skrift.

För mer info ring: 08-545 28 300 eller maila info (at) avanzera.se